czwartek, 4 maja 2017

Opaska z warkoczy

Dzisiejsza propozycja zainspirowana jest z instagrama @brianasbraids.
 Nie jest to może propozycja "na co dzień" ale moim zdaniem dość ciekawa. Poniżej znajduje się foto-instrukcja jak ją wykonać.

 Na początku wydzieliłam pasmo włosów, coś w rodzaju trójkąta.
 


Z tego wydzielonego pasma zrobiłam warkocza holenderskiego, od czubka głowy - w stronę czoła.



Resztę włosów splotłam w warkocza i związałam gumką.
Kolejnym elementem było wydzielenie drugiego, wąskiego pasma.(jego wielkość zależy od nas)
Ja zdecydowałam się zrobić je bardzo wąskie, ale trzeba pamiętać, że zaplatanie takiego pasma nie jest proste. 
 

Zaplatamy cieniutkiego warkocza holenderskiego.
 


Wydzielamy kolejne pasmo, które również zaplatamy. Ja wybrałam warkocz holenderski, dobierany tylko z jednej strony.
 






 Ostatnim już etapem jest związanie pozostałych włosów w kucyk i dołączenie do niego naszych warkoczy.



Na koniec zapięłam piękną brokatową kokardę.
 Fryzura gotowa :)


3 komentarze:

  1. Super jak wszystkie które Pani wykonuje czekam na więcej. Pozdtawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jak wszystkie które Pani wykonuje czekam na więcej. Pozdtawiam

    OdpowiedzUsuń

Trzy warkocze - węże

Oto dzisiejsza moja propozycja. Trzy warkocze przypominające węża, które tak naprawdę są bardzo proste w wykonaniu a wyglądają bardzo c...