wtorek, 25 kwietnia 2017

Trzy serca





Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejną prostą fryzurę. Jej zrobienie zajmuje ok 15 minut i nie wymaga od nas jakichś szczególnych umiejętności. Każda dziewczynka będzie w niej wyglądać uroczo :)


Do wykonania fryzury pomocne będzie szydełko do włosów (koszt ok. 5 zł). Jeżeli nie posiadamy takiego, możemy zrobić z drucika.



Fryzurę zaczynamy od wydzielenia grzebieniem na czubku głowy coś na kształt prostokąta i spinamy klamrą.



Pozostałą część włosów związujemy w kucyk.(Ja wybrałam kucyk z boku)
Najlepiej pracuje się na lekko wilgotnych włosach, ponieważ nic nam wtedy "nie odstaje" i fryzura wygląda staranniej. Jeżeli włosy są suche spryskuję je wodą ze spryskiwacza.



Następnie ściągamy klamrę i dzieląc włosy na trzy równe części związujemy je mini gumkami. 
Uwaga: nie należy takich gumek ściągać z włosów "na siłę", ponieważ mogłyby zniszczyć włosy. Ja zawsze rozcinam gumki, bądź smaruję olejem kokosowym i po chwili same pękają.





Następnie wsuwamy szydełko w sposób pokazany na zdjęciu niżej, przekładamy włosy przez oczko i przeciągamy.










Po przeciągnięciu dzielimy włosy na połowę i związujemy gumką na kształt serca.


 To samo robimy z resztą, łącząc serca razem.





Powstałe trzy serca łączymy gumką i po zapleceniu warkocza, dołączamy do zrobionego wcześniej kucyka.






 

Fryzura jest już prawie gotowa. Zostaje nam tylko wykończenie jej według własnego gustu. 
Ja zawinęłam warkocz i dodałam spinkę - kwiatek. Oczywiście na życzenie córki - różową :)



A tak prezentuje się gotowa fryzura


2 komentarze:

  1. Super opis bardzo ładna fryzura czekam na wiecej😊będę śledzić na bieżąco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo mi miło. Postaram się wrzucać na bieżąco, a jak ma Pani instagram to zapraszam na @laura.hairstyles. Pozdrawiam

      Usuń

Trzy warkocze - węże

Oto dzisiejsza moja propozycja. Trzy warkocze przypominające węża, które tak naprawdę są bardzo proste w wykonaniu a wyglądają bardzo c...