sobota, 29 kwietnia 2017

Przeplataniec





Dzisiejszą fryzurę tak naprawdę nie wiem jak nazwać, ale chyba nie nazwa jest najważniejsza.
Jest to prosta i szybka fryzura i mnie osobiście bardzo się podoba. Poniżej postaram się krok po kroku wytłumaczyć jak ją zrobić.

Zaczynamy od zrobienia przedziałka na środku głowy i  podzielenia go na kilka części. Staramy się aby były one w miarę równe po czym związujemy mini gumką.


 



Dokładnie to samo robimy z drugiej strony głowy





Tutaj zaczyna się trudniejsza część, ponieważ musimy zrobić "przeplatańca"
 Pierwszy kucyk z prawej strony głowy dzielimy na połowę.
Prawa część idzie na zewnątrz omijając drugi kucyk a lewa do trzeciego kucyka z prawej części głowy. związujemy je gumką.



 To samo robimy z drugiej strony. 
 Następnie bierzemy drugi kucyk i robimy dokładnie to samo co z pierwszym, omijając trzeci kucyk.
 




Przedostatni kucyk podzieliłam na dwie części i związałam razem z ostatnim kucykiem.



 Na tym etapie w zasadzie możemy zakończyć, dokładając spinki lub kokardy. 
Na życzenie córki  zrobiłam warkocz sznur, którego koniec odwinęłam do góry.






 Nasza fryzura zakończona.
 

Mam nadzieję, że fryzura się podoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trzy warkocze - węże

Oto dzisiejsza moja propozycja. Trzy warkocze przypominające węża, które tak naprawdę są bardzo proste w wykonaniu a wyglądają bardzo c...