czwartek, 11 maja 2017

Prosta fryzura z mini gumeczkami


Przeplatany precel - taka nazwa padła z ust mojej córki :)

 Dzisiejsza fryzura jest bardzo prosta, a do jej wykonania potrzebujemy mini gumeczek i grzebienia.
A jak ją wykonać przedstawiam poniżej:



Pierwszym krokiem będzie zrobienie przedziałka na środku głowy.
Ja robiłam tą fryzurę na lekko wilgotnych włosach.

 

 Kolejnym krokiem będzie podzielenie obu części na mniejsze pasma i związaniu gumeczkami.
 





Następnie każdego kucyka dzielimy na połowę i krzyżując przeplatamy.



Tak samo robimy z resztą kucyków.


         Ja tego przeplatańca zrobiłam na całej długości włosów.
 A tak prezentuje się gotowa fryzura.





Niestety nie wyszła ona dokładnie tak jakbym chciała ale mam nadzieję, że mimo wszystko będzie się ona podobać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trzy warkocze - węże

Oto dzisiejsza moja propozycja. Trzy warkocze przypominające węża, które tak naprawdę są bardzo proste w wykonaniu a wyglądają bardzo c...